söndag 26 februari 2012

Rannsakan

Åhh, känns så jobbigt just nu, måste övertyga mig själv hela tiden att jag är på rätt väg. Har tidigare blivit så mycket bättre än i höstas, men nu senaste veckan så har jag snabbt rutschat tillbaka några steg, känns det som? Försöker intala mig att det är binjurarna som tar chansen nu till reparation och tar det mesta av den nyvunna energin?

Verkar som om jag hamnat i ett ekorrhjul där det är tänkt att jag måste lära mig att ta det lugnt, innan jag kan fortsätta i livet? För lite självrannsakan, jag gör ju samma "fel" varje gång jag blir bättre, hur det är så har jag börjat "projektera" tusen saker och plötsligt står jag där och hjärndimman är ett faktum. Stressen och ilskan kommer då som ett brev på posten...

Någon som känner igen sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar