måndag 6 februari 2012

Det är måndag morgon ♪ ♪

Supertrött, då vi för närvarande bara har en bil igång, så var jag tvungen att följa med min käre sambo till jobbet och vända lika snabbt, då jag behöver bilen i eftermiddag. Kände av binjurarna i, blev superstressad av allt och ingenting och hjärtat dunkade på därinne! Bestämde mig för att lägga mig en stund, så det gjorde jag! 2,5 timmars sömn, jaa, vad ska jag säga, jag behövde den vilan!

Mina binjurar, gör mig emellanåt superstressad för allt och ingenting, med adrenalinpåslag och bankande hjärta är det ingen skön upplevelse. Som tur är har jag läst mig till ny forskning, vad som händer med hormonerna i kroppen då man blir utmattad. Dr Michael Lam har i sin forskning bevisat att binjurarna kan reparera sig själva om man sköter om sin kropp. Det är det jag försöker att hålla på med. (kommer att lägga upp info om utmattning)

Källa: http://www.drlam.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar