söndag 26 februari 2012

Introdag 27

Har börjat få äta löskokta ägg i soppan igen, provat grillade revbenssjäll, men tror att det blev lite för salt, då jag sväller i fingrarna? Men gott var det! Tror jag ska prova att enbart äta soppa några dagar framöver igen, tills energin och matlusten kommer tillbaka? Ska försöka hålla mig strikt enligt Gaps-dieten också, har märkt att jag slarvat igenom ett steg el två. Svårt när introt är på sju steg att hålla sig inom rätt kostvanor. Det enda som i och för sig kan hända, om man går för fort fram,är att man får gå tillbaka till steg 1, några dagar!

Kommer att fortsätta dieten som planerat för att det inte finns någon återvändo och alllt eftersom jag provat gå utanför gaps-dieten, så känner jag att det är rätt för mig, att jag mår bättre när jag undviker stärkelse. Sedan får jag väl tro att denna svacka jag känner i det allmänna måendet, är just tillfälllig?

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Ylva... jag är imponerad över ditt tålamod och du är en sann kämpe vännen. Vi ses imorgon... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Tack, då tror jag mig veta vem du är! Ses i bastun! :)

    SvaraRadera