lördag 4 februari 2012

Introdiet dag 5

Idag är jag nu inne på femte dagen i introdieten. Har funkat ganska bra, med soppor till varje måltid med egengjord creme fraiche som inte blev riktigt som jag tänkte, mer filliknande till konsistensen! Men ska använda mig av bottensatsen sedan för att göra nästa syrning av grädde. Allt för att få i sig de rätta bakterierna för magen!

Fick ett återfall av lust att äta "vanlig" mat igårkväll! Min sambo frestade med Tacomiddag med hemmagjord tacosås, grönsaker, nachos och dip. Blev så fruktansvärt sugen på att ta mig en tallrik, så jag gjorde det! Mmm var väldigt gott. Men magen sa ifrån direkt!

Det positiva av den lärpenningen var att att faktiskt så fungerar denna introdiet, den verkar läka åtminstone mina mag o tarmbesvär effektivt. Börjar även känna mig klarare i skallen och har fått lite mera energi. :)

Så jag är nu ännu mera stärkt i tron på att jag är på rätt väg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar