onsdag 1 februari 2012

Börja blogga!

Har under en lång tid funderat på att starta en blogg! Äntligen!!

Känner starkt för att göra en kraftig förändring av mitt liv o leverne! Har flera hormonpåverkade sjukdomar, Underfunktion av sköldkörteln, binjurar och Diabetes! Kraschlandade av olika anledningar i utmattnings-depression -06 och -11. I Augusti 2011 bestämde jag mig för att det måste ske en förändring i mitt liv!

Jag har en ide om att jag ska kunna förmedla mina tankar kring hälsa vs sjukdom, vad det innebär för mig och många andra, dessutom ska ni få följa mig en bit på vägen, i mina små. små steg, för att i möjligaste mån få en bättre livskvalitet!

2 kommentarer:

  1. Vilken fin sida du har gjort. Ska bli spännande att följa dig på den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marita!
      Det värmer i hjärtat! :)

      Radera