torsdag 23 februari 2012

Introdiet dag 24

Har fått tillbaka värken, tröttheten, hjärndimman och till viss del magbesvären. :(
Det jag funderar över, är, hur stor betydelse att jag nu tillfört youghurt på menyn, och att jag inte haft, surkål el kokosfett hemma? Eller håller binjurarna på att stjäla lite energi av mig? Ha, ha.

Vill inte vila dagarna igenom, känns så meningslöst på något sätt. Frustrationen ökar, måste med tankens kraft behålla både humöret och motivationen, för allt jag tar mig för! Tankarna flyger oroligt fram och tillbaka i mitt huvud! Ska jag aldrig bli frisk? Nej, kanske inte, men lite mer livskvalite´skulle inte vara så dumt, svarar jag mig själv. Meningslöst tidsfördriv som tar mer energi än det ger, flimrar snabbt förbi i ljusets hastighet, men hinner ändå så ett litet frö av tvivel. Puhhh, fokusera nu Ylva Mariana på detta, utnyttja din inre kraft, lite sömn och vila och meditation så är jag på banan igen, intalar jag mig.

Dricker just nu en morotsjuice med smak av äpple,päron och blodapelsin. Smakar underbart fräscht! Kanske kan ge denna diet några dagar till i alla fall? Fniss. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar