söndag 5 februari 2012

Blodpropp?

Känner mig lätt hysterisk!

Igårkväll, så rymde mina hundar och försovann då det var - 28 grader kallt ute. Jag sprang ut, för lite klädd för jag blev arg på deras husse! De hann någon km innan de vände. Blev jättekall, och var ju så att säga ute i kylan ca 30 min. Hundarna är väl som mina barn, kanske, så superstressad blev jag också!

Vaknade inatt och hade sendrag i min vänstra vad! Delvis pg a kylan? Smärtan var så intensiv att jag blev illamående! Tog Magnesium mot sendraget och Treo mot smärtan, kanske ingen sund kombination?

Nu så är benet lätt svullet och varmt! Tagit på mig en stödstrumpa! Är så himla rädd att det ska vara en blodpropp i vaden, igen!

Dricker intensivt med vatten, äppelcidervinäger, tänker boosta mig med någon C-vitamindrink, kanske med rödbetor i? Allt för att jag vill att det ska bli bra.

Vill, inte äta Varan igen, den är ju så himla giftig! De andra alternativen känns i nuläget, inte heller så lockande, Whiskey, Ren sprit, Rödvin, fast de är ju liiite roligare förstås. ;P

2 kommentarer: