tisdag 14 februari 2012

Introdiet dag 15

Är tillbaka till livet igen! ;) Haft en period av avgiftningssymptom som heter duga, visst hade jag förväntat mig att jag borde ha en hel del gifter som skulle ut och att jag kanske skulle må pyton någon dag el två. Men inte att det skulle bli värre och värre och att jag skulle få ångest, huvudvärk, "dimhjärna" och känning av div krämpor som kommer och går som t ex, värk i leder, förkylningskänsla, värk i ryggen, träningsvärk, känning av blåskatarr

Har varit så nära att sluta upp med denna intro, tack och lov så skrev någon på ett forum, en notis att hon, inte heller mådde så bra. Då förstod jag att det var alla gifter som vill ut, som strular med kroppen.sedan  torsdag i förra veckan... (dag 10)

Nu till glädjeämnen! Sedan igårkväll har jag känt hunger! Var nästan omättlig, blev tvungen att rosta några delar av min kokta kyckling. Jättegott, kanske inte fullt ut intro, men jag var glad för att jag börjat vakna till liv, så tänkte strunt desamma! Ätit soppa och gjort både creme fraiche och Ghee. Avnjutit morotsjuice i högt vinglas för att lyxa till det! ha, ha men det funkar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar