torsdag 2 februari 2012

Introdiet dag 4

Nu har det gått 4 dagar in på dieten, vaknade med huvudvärk i morse, men en Treo fixade till det onda.

Nu så tycker jag mig att jag känner lite mera energi i både kropp och knopp! tycker att jag fått tillbaka min hunger igen! Tidigare hade jag mest halsbränna, sura uppstötningar och problemmage. Halsbrännan och uppstötningarna känner jag inte av, däremot så har nog inte mage och tarm riktigt hunnit vänja sig vid så mycket fett och buljong som jag äter? Antingen så är jag trög i magen eller så får jag springa för att hinna!
Ha, ha det kanske inte blir ok på bara några dagar?

Ett av mina delmål är att få känna att jag kan tänka klart igen! Ibland så sköljer det en rädsla igenom mig att jag aldrig kommer att kunna få tillbaka min koncentrationsförmåga, att jag inte ska kunna delta i ett samtal utan att vara rädd för att den röda tråden försvinner.

Dessutom så skulle det vara önskvärt att få tillbaka åtminstone hälften av mitt självförtroende från 20-årsåldern! ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar