måndag 26 mars 2012

introdiet steg 3 - dag 58

Fick frågan igår av en släkting, är du frisk nu? Nej, det måste jag säga, att det blir jag nog aldrig!? Är mitt svar idag! Men så länge det finns chans att bli bättre, att kunna orka mera på dagarna, att få hjärndimman att släppa, så kommer jag att fortsätta att lägga energi på min hälsa, för jag tror lägger jag av med det, så finns det ingen annan som kan göra/hjälpa mig att bli "frisk" heller?

Efter fredagens begravning  den andra på kort tid, så kraschlandade jag när vi kom hem, åt inte enligt introdiet alls, grekisk sallad m köpt rostbiff och rester efter grillad kyckling, efterrätt coop:s  efterrättsglass med kolasmak! Kände som om jag behövde all denna goda mat, egentligen inte helt fel, men rostbiffen var gjord på kött som inte var ekologiskt märkt och tror det var konserveringsmedel och färg o smakaromer i glassen!? Hela helgen har fortsatt i samma anda, men jag bestämde mig för att låta det bero.

Varit trött hela helgen, men har fixat det som var nödvändigt i alla fall, planering av en släktträff i juli! Ska bli kul, men får nog lära mig att delegera för att ro detta iland!?

Idag så har jag återgått till steg 3 i introt, sovit om mig, så nu har jag börjat få tillbaka livsandarna igen..
Skam den som ger sig... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar