onsdag 14 mars 2012

Fortsätter mitt sökande.....

Har fått ett brev ifrån min medicinmottagning att dom hittat datum när min första medicniering av Levaxin konstaterades, 980131. Ja, så nu får jag bara kontakta personalen igen, för att få journalkopia och lablista för 1997 och 1998. Läkemedelsverket vill ha, journalkopia när sjukdom (hypothyreos) bröt ut, sedan att man kan se på prover följande år att jag medicinerat med Levaxin.

Målet är som sagt att jag ska få prova naturligt svinsköldkörtelpreparat (NT). Många säger sig ha blivit hjälpta av denna medicin, som användes innan Levaxin kom ut på marknaden, NT försvann ur sortimentet mest för att det kostar ca 20 gånger mer.  En annan nackdel är visst att den är svårinställd till att börja med, och det är ett större patientansvar.

Men kan det hjälpa mig att bli frisk tycker jag att det ska vara själv klart att man får prova den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar