fredag 2 mars 2012

Introdiet dag 32

Känner mig trött men ändå piggare i kroppen, har dåligt med hunger, så då slarvar jag med maten och får blodsockersvängningar istället. Suck! Sedan måste jag lära mig att ta med matsäck el liknande när jag åker bort. Annars är risken stor att jag trillar dit igen, för något gaps-onyttigt?!

Hemmavid så har jag nu gjort en 10-dagarsmeny och det är nog lösningen då min förhoppning är att jag ska äta minst 3 ggr per dag plus minst två mellanmål.

Frukost: löskokt äggula, youghurt, morotsjuice med någon frukt
Lunch: Soppa, surkål och creme fraiche
Middag: Kött eller fisk med morötter;kålrot, broccoli el blomkål i olika former.
Mellanmål: surkål o CF, frukt o bär med Youghurt, Kefir el Creme Fraiche. nötter.

Går ingen nöd på mig bara jag följer planen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar