söndag 18 mars 2012

Introdiet steg 3 - dag 50

Idag så är det 50 dagar sedan jag började med min introdiet! Har faktiskt gått mycket bättre än vad jag trott, nu så har jag ju tillåtit mig att frångå kosten någon gång, tex då jag varit bortbjuden, har försökt äta mindre av det som är stärkelserikt de gångerna istället. Varit någon gång på cafe och tagit mig en bakelse, men konstigt nog så har det inte smakat lika gott som förut!? Är mer sugen på jordnötter och choklad/kakao.

Senaste 10 dagarna har jag varit i steg 3, haft förkylningskänsla hela den tiden och fått tillbaka min blåskatarr än en gång, har fått pencillin för detta. Därför så har jag stannat inom steg 3 för att se om magen kommer att klara kuren eller ej?

Jag har fortfarande stora svängningar i hur jag mår över dagen, det positiva är att mina ljusa, klar stunder på dagen så känner jag hopp om en bättre framtid. :) Tidigare så fick jag för mig att jag blivit sämre än förut, men sedan kom jag på att det nog är så att skillnaden numera, mellan de bra och dåliga timmarna under dygnet, är så pass stor så att när orken tryter infinner sig en känsla av att allt bromsas in runt omkring mig och kroppen slås ut helt el delvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar