torsdag 29 mars 2012

Humörsvängningar

Har humörsvängningar som heter duga, lite komiskt kan det bli, tänkte ringa min sambo för att tala om att det är pg a att jag är i ett sämre skov, med sköldkörteln som mitt dåliga humör, växlar så kraftigt. Så det gjorde jag, hann prata någon mening så gick jag i taket direkt, och givetvis ville han, inte, prata med mig mer. Jag sa, du kan väl vänta, jag vill säga en sak. Vill be om ursäkt/förklara att jag är sämre igen, det här med humöret! Daaaa, såklart så visste han det redan! ha, ha ;)

Tyvärr så är det hormonerna som präglar människornas sätt att vara, ja, tom tänka. Jag har blivit mer medveten om det, så när adrenalinet gått ur kroppen/limbiska systemet (hjärnan) så tar jag ett djupt andetag och lugnar ned mig. Men inte är det lätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar