tisdag 6 mars 2012

Hälsa på tapeten

Varit "borta" några dagar, berg och dalbaneåkning, med korta stunder av välmående och har provat att vara ute med hundarna längre stunder, ibland "bara" stående i solen medan hundarna fått röra sig fritt. Då jag börjat känna av musklerna på ett annat sätt än förut, så innebär det att jag även känner att jag har väldigt liiiite muskler. Men som sagt dom verkar vara kvar. Så jag tror min energi går till kroppens alla muskler för tillfället så, hur det är så blir jag totalslut på. Värk i kroppen, leder, fryser och om jag inte lyssnar så får jag huvudvärk och ont i binjure/njurtrakten. Hmm och mycket dåligt humör ;).

Har en depressionskänsla som kommer och går över dagarna, kan inte riktigt precisera, men en oklar olustkänsla och "att jag inte duger" , smyger sig på mig.
Typiskt mig att när jag börjar må bättre fysiskt så kommer mitt psykspöke fram. Tänker att var sak har sin tid, men hur mycket finns det kvar i garderoben egentligen? Eller är det hypon som påverkar mig? Måste fundera på sammanhanget, binjurar vs sköldkörteln, än en gång. Hojtar till om jag tycker mig få någon klarhet!? ;) Jaha , så får man forska igen..... :)

Ha det gott ni alla tappra människor!  ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar