tisdag 1 maj 2012

Väntan på svar..

Jag har bett min läkare att skicka in min ansökan för ny medicin, även fast hon tror att Läkemedelsverket kommer att neka mig licens för den! Tänker som så att jag har ju faktiskt ätit Levaxin i 14 år och då kan man väl säga att hade jag INTE haft en riktig diagnos så skulle jag haft medicinska symptom på detta?? Enkelt förklarat. så menar jag att om man tar medicin för sköldkörtelsjukdom och är frisk så får man överdoseringssymptom. Och några sådana symptom finns inte på mig, utan ämnesomsättningen är fortsatt låg och jag har i princip alla symptom kvar (jaa, jag har berättat det tidigare, kanske liiiiite tjatigt?)

Så nu blir det en lång väntan, än en gång och jag har en  förhoppning, att denna myndighet, inte stirrar sig blind, på ett enda prov, utan tittat på all historik??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar